سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان اطلاعات سپاه: همکاری با کلوزاپ ممنوع است

سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزاپ (گرین هاوس)، ممنوع است.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هر گونه همکاری با موسسه کلوزاپ (گرین هاوس)، ممنوع است.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع عموم هنرمندان بالأخص مستندسازان محترم می‌رساند که موسسه آموزشی کلوزآپ، فعال در حوزه مستند، یک موسسه صهیونیستی بوده که با حمایت‌های مادی و معنوی رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فعالیت است.

این مجموعه که پیش از این با عنوان گرین هاوس فعالیت داشته، به دلیل افشای ماهیت حامیان پشت پرده و برای جلوگیری از ایجاد حساسیت در کشور‌های مسلمان، موقعیت ثبتی خود را از تل آویو به بروکسل منتقل کرده است.

از این رو هرگونه ارتباط و همکاری اتباع ایرانی با این موسسه صهیونیستی ممنوع و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران قابل پیگیری از طریق مراجع قضائی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
فیروز طایفه
۰۱:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
باسلام شماها یک پله از ما ادمها بالاتر ایستاد هاید شما فرشته های بی ریا و پاک سرشتید من ما همه خک زیر پای شماییم شما کجا ما کجا به حالتون قبطه میخورم من لایق حتی عرض ادب کردن به شما نیستم دست مریزاد فرشتگان نچات ملت
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
باسلام
بنده بعنوان یک ایرانی مسلمان و شیعه به این همه صلابت جوانمردی وشهامت عزیزانم در کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعطیم میکنم و به خود میبالم که یک ایرانی هستم جانم به فدای تک تک پاسداران جان بر کف
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
جانم فدای سپاه ودلاورمردان باغیرتش .سلام برشهیدهمدانی وهمه شهدا
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
عاشقتونم