سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

آزادگان سندِ ایثار و استقامت در راه دین و میهن هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان از آزادگان هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان سند زنده ایثار و استقامت یاد کرد.

عطا ناوکی گفت: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرینان و جوانمردان ایثار و مقاومت به میهن اسلامی به عنوان روزی پرشکوه، عزت آفرین و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و پر از افتخار و حماسه است.

ناوکی از آزادگان هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان سند زنده ایثار و استقامت یاد کرد که در راه دین و میهن خود سال‌ها در زندان‌های بعثی شکنجه‌های دردناک را متحمل شدند.

او گفت:مقاومتِ آزادگان سرافراز در سیاه چاله‌ها و سلول‌های انفرادی بعثی روحیه دشمنان را تضعیف و ملت ایران را سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: آزادگان در دوران اسارت با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی حماسه‌ساز حضرت زینب (س) توانستند آن دوران سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارند و شکوه پایداری و عزت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

او با اشاره به تحولات منطقه و حمایت سران برخی از کشور‌های عربی از رژیم جعلی اسراییل گفت: زمانی برخی از همین کشور‌های عربی در حمله به ایران با صدام هم پیمان شدند، اما صدام حتی به آن‌ها هم رحم نکرد و امروز از صدام و آن همه قدرت و جاه طلبی‌هایش خبری نیست، در حالی که جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی‌های شهدا و رزمندگانش در طول هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت اسرا در زندان‌های مخوف بعثی پابرجا و قدرتمندتر است.

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از ۳۵ آزاده شهرستان میناب با اهدای لوح تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.