سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۴۳ کیلو تریاک در عملیات پلیس بم

فرمانده انتظامی بم از کشف ۵۴۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو ۴۰۵ در شهرستان "بم" خبر داد.

سرهنگ سلیمانی گفت:به منظور مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ و حمل محموله‌ی مواد مخدر که از استان سیستان و بلوچستان به مقصد مرکز استان کرمان در حال انتقال بود، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "بم"قرار گرفت.

او افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی در قالب چند تیم نسبت به پایش محور "بم-زاهدان" اقدام نموده که در بازرسی از خودرو‌های عبوری مشخص شد خودروی مدنظر قبل از ایست و بازرسی پلیس راه"بم-زاهدان"در حال دور زدن می‌باشد که بعد از مشاهده مامورین قصد متواری شدن از صحنه را داشته است.

او تصریح کرد: ماموران بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت، با شلیک دقیق به لاستیک‌های خودرو موفق شدند این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۵۴۳ کیلوگرم تریاک را کشف و در این رابطه ۲ نفر متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: ماموران جان برکف پلیس در زمینه برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و با حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.