سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت عمل کردن به سیره شهیدان رجایی و باهنر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عمل به سیره شهیدان رجایی و باهنر خدمت رسانی جهادی محقق می‌شود.

سید جواد هاشمی مهر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت که با نام شهدای گرانقدر محمد علی رجایی رئیس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر کشورمان عجین شده، فرصتی است برای شناخت تلاش های دولتمردانی که جان خود را برای اعتلای نظام فدای اسلام و ایران کردند.

او می گوید: باید با استفاده از این مناسبت ضمن افشای چهره پلید منافقان و یادآوری جنایات آنان با بازخوانی سیره شهیدان رجایی و باهنر بر الگو گیری دولتمردان از سیره این شهدای گرانقدر تاکید کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ارزشمند نظام اسلامی هستند گفت: سالروز شهادت این بزرگان با شکوه بیشتری باید برگزار و اجازه داده نشود این ایام به فراموشی سپرده شود.

هاشمی مهر از دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان خواست: برنامه های متنوع و تبلیغی خوبی برای گرامی داشت این روز مهم در دستور کار خود داشته باشند.

او گفت: آنچه سبب شد یاد و خاطره این دو شهید در اذهان و افکار مردم باقی بماند، آشنایی آنها با مشکلات مردم و تلاش های بی منت و خالصانه بود.

در روز ۸ شهریور ۱۳۶۰ محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌وزیری به شهادت رسیدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.