سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سفر ریاست جمهوری به کرمان محقق شد؛

اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آموزش و پرورش کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه ویژه آموزش و پرورش استان در سفر رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد.

رضا رضایی در جمع مدیران مدارس شهرستان قلعه گنج از آغاز رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ مرداد خبر داد و گفت: بخشی از مطالبات معلمان به صورت علی‌الحساب همراه با حقوق مرداد ماه پرداخت می‌شود.

او افزود: آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از نیرو‌های جوان تشکیل شده که خوشبختانه نیرو‌های جوان امید آفرین و تحول گرا هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.

او‌گفت: ۸۰۶ هزار فرهنگی در کشور مشمول رتبه بندی می‌شوند و رتبه بندی معلمان نیاز به وقت زیاد دارد؛ اما در دولت مردمی با کار جهادی و انقلابی به زودی اجرایی می‌شود.

رضایی خطاب به مدیران مدارس استان بر تسهیل فرایند رتبه بندی و تایید مدارک همکاران فرهنگی تاکید کرد.

او تصریح کرد: رتبه بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از پرداخت وجه رتبه بندی همراه با حقوق مرداد ماه خبر داد.

او از اختصاص یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه ویژه آموزش و پرورش استان در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد.

رضایی تجهیز، ساخت، بروز رسانی و استاندارد سازی مدارس را ضرورتی انکار ناپذیر برای تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری دانست و بر نگهداری اموال و تجهیزات مدارس تاکید کرد.

او بر آماده سازی مدارس برای بازگشایی در اول مهر ماه تاکید کرد و گفت: تمامی کلاس‌های درس در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص بودجه ۴۲ میلیارد تومانی برای ساخت سرویس‌های بهداشتی مدارس استان خبر داد.

او بر ساماندهی نیروی انسانی بر اساس واقعیت‌ها و نیاز مدارس تاکید کرد و افزود: به گونه‌ای در استان برنامه ریزی شده است که روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

رضایی توجه به فعالیت‌های تربیتی را نیز ضروری دانست و از برگزاری طرح آموزش روخوانی قرآن مجید با همکاری خانواده‌ها در تابستان جاری ویژه دانش آموزان کلاس اولی خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.