سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها در استان قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات در جلوی درب واحد‌های نانوایی تا پایان امروز سه شنبه است.

داود نایب فرجی سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات در جلوی درب واحد‌های نانوایی تا پایان روز سه شنبه ۲۵ مردادماه جاری در این استان خبر داد.

نایب فرجی افزود: تمامی واحد‌های نانوایی موظفند بر اساس مصوبه ستاد امنیت غذایی استان قزوین تا پایان امروز به نصب این تابلو‌ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد:  یک هزار و ۶۳۰ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد که همه آن‌ها باید به نصب این تابلو‌ها اقدام کنند.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نصب نبودن تابلو در واحد‌های نانوایی پس از مهلت یاد شده به منزله تخلف صنفی شناخته شده و ۱۰ درصد از سهمیه آرد نانوایی کسر می‌شود.

نایب فرجی گفت: در این تابلو باید اطلاعاتی شامل ساعت کار، وزن چانه و نان، روز تعطیل، قیمت مصوب و ... برای عموم شهروندان قابل رویت باشد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این اقدام با هدف اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص قیمت مصوب و روز تعطیل انجام شده و از بروز تخلفات صنفی مثل تعطیلی خودسرانه، کم فروشی و قیمت‌های غیر کارشناسی جلوگیری می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.