سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اعتبار برای تهیه ماشین آلات و تجهیزات ضروری در مواجهه با بحران

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: شورای برای جبران کمبود ماشین آلات و تجهیزات در مواقع بحرانی اعتبار تهیه ماشین آلات و تجهیزات را افزایش می‌دهد.

نیکونژاد گفت: از ابتدای سال شاهد دو سیل مخرب در شهر یزد بودیم. برای پیشگیری از خسارت هر دو سیل اقدامات و راهکار‌هایی پیش بینی شد، اما به دلیل حجم زیاد بارش ها، شهر با خسارت‌هایی در معابر، زیرساخت ها، ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌های قدیمی مواجه شد.

او می گوید: در حادثه سیل اخیر، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه برای خدمات رسانی با کمبود ماشین آلات و تجهیزات روبه رو شدند و شهرداری از دیگر شهر‌های کشور درخصوص فراهم نمودن ماشین آلات و تجهیزات درخواست کمک کرد.

عضو کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶ میلیارد برای خرید ماشین آلات و تجهیزات مدیریت بحران اختصاص داده شده بود که باتوجه به تصمیماتی که در کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گرفته شد به ۲۱ میلیارد تومان افزایش دادیم.

به گفته او در خصوص احداث و مرمت سیل بند‌ها نیز که به دلیل سیل اخیر نیاز به تقویت و استحکام بخشی دارند تا درمقابل سیل‌های آینده تخریب نشوند، اعتبار از ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان به ۶ میلیارد و پانصد افزایش یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.