سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبی:خوشحالم به استقلال پیوستم

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت:خوشحالم به تیم بزرگ و ریشه دار استقلال ملحق شدم و هدفم قهرمانی با این تیم است.

محمد محبی پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال پیوستم. امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. تمام تلاش و انگیزه ما بازیکنان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهدافی که داریم برسیم.

او افزود :هدف من از حضور در استقلال این است که در مسیر سال قبل رو به جلو حرکت کنیم. تمام تلاش ما این است که استقلال را به جایگاهی که حقش است برسانیم . ‌‌‌‌‌‌هدف دوم؛ امسال سال جام جهانی و این تورنمنت برای هر فوتبالیست یک رویداد بزرگ است. امیدوارم امسال با استقلال به نتایج بزرگی برسیم و همچنین بتوانیم با تیم ملی در جام جهانی سال خوبی داشته باشم.

محبی بیان کرد: سال گذشته با موریرنزه بازی داشتیم. مقابل تیم او بازی کردم، یک اخراجی گرفتم و گل زدم. فکر می‌کنم از آنجا به من علاقه‌مند شد. وقتی به استقلال آمد به من پیشنهاد داد و صحبت کرد. مذاکرات از آن زمان شروع شد. الان هم اینجا هستیم و با هم کار می‌کنیم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

او افزود: استقلال هواداران زیادی دارد و تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که نتایج در خور شان هواداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم.به هواداران قول می‌دهیم که تمام وجودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین بگذاریم.بحث انتقال من به استقلال حدود 70 روز طول کشید چون به خاطر این بود که مدیران سانتا کلارا تغییر مرده بودند. سرمربی این تیم ماریو سیلوا هم تاکید داشت آنجا بمانم اما در نهایت شرایطی فراهم شد که به استقلال بیایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.