سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار چهره به چهره فرمانده انتظامی استان قم با شهروندان

فرمانده انتظامی استان قم صبح امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران پاسخگوی مشکلات مردم بود.

فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان قم  در راستای  دیدار چهره به چهره با مردم در محلات و مساجد امروز با حضور در مسجد مقدس جمکران  پاسخگویی شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات انتظامی، ترافیکی و غیره بود.

جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان قم از ساعت ۰۹ تا  ۱۱ صبح با حضور سردار  سید محمود میرفیضی و تعدادی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، در مسجد مقدس جمکران درب شماره ۶ (باب الرضا)، سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه این نشست گفت:پل ارتباطی پلیس با مردم سامانه ۱۹۷ است که مردم می‌توانند پیشنهاد‌ها و انتقادات شان از پلیس را با این سامانه مطرح کنند.

او ادامه داد: در طرح جدید پلیس با حضور در مساجد و محلات مختلف ۱۹۷ را به میان مردم برده است و در ارتباط چهره به چهره با مردم مشکلات و کار‌های پلیسی مردم شنیده و با حضور معاونان مربوطه مشکلات انتظامی، ترافیکی و امنیتی مردم را در ارتباط رو در رو احصا کرده و سعی در برطرف کردن آن خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: شهروندان می‌توانند مطالب و موضوعات مرتبط با حوزه کاری پلیس را به صورت مراجعه حضوری به محل برگزاری جلسه البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با فرمانده انتظامی استان مطرح و پاسخ مقتضی را دریافت دارند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.