سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهارخطه بن به داران

سرپرست فرمانداری بن گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهارخطه بن به داران تخصیص یافته است.

آقای علی‌بیگی گفت: در قالب مصوبات سفر استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت ۳۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان به تصویب رسید.

وی افزود: یکی از مهمترین طرح‌های شهرستان بن تکمیل چهارخطه بن به داران است که در اعتبارات سفر ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


علی بیگی ادامه داد: ۲۱۱ میلیارد تومان دیگر نیز برای طرح‌های کشاورزی، انتقال آب و سایر حوزه‌های زیرساختی و عمرانی اختصاص یافته است که اگر چه می‌توان با این اعتبار بسیاری از بخش‌های شهرستان را متحول کرد، اما با توجه به عمق کمبود‌ها و کاستی‌ها، این شهرستان همچنان نیازمند توجه و اختصاص اعتبار است.

سرپرست فرمانداری بن با بیان اینکه طرح‌های مهم این شهرستان نیمه‌تمام مانده است و می‌طلبد برای تکمیل آن اعتبار ویژه‌ای درنظر گرفته شود، تصریح کرد: در حالی که تعداد طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان اندک است، اما اجرای این طرح‌ها بسیار زمانبر شده به‌طوری‌که اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بن ۲۷ سال است که به طول انجامیده است.

علی‌بیگی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر بن با وجود اینکه از سال ۷۴ آغاز شده است، اما تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای آن تخصیص یافته، اما از آنجاکه اعتبار این طرح با سه طرح فاضلاب دیگر از جمله فاضلاب شهر سورشجان مشترک است این اعتبار جوابگوی تکمیل طرح نیست.

وی زمین چمن شهرستان بن را از دیگر طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح نیز از ۳۱ سال پیش آغاز شده، اما بسیاری از بخش‌های این مجموعه از جمله سکوی تماشاچی‌ها، اتاق رختکن و پیست دوومیدانی مجموعه اجرا نشده و علاوه‌بر آن آب مورد نیاز این طرح نیز تامین نشده است.

سرپرست فرمانداری بن با بیان اینکه این شهرستان تنها شهرستانی است که سالن مدیریت بحران ندارد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اسکلت ساختمان بنا شده است، اما تنها تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به سبب بدهی به پیمانکار راکد مانده است.

علی‌بیگی افزود: فرهنگسرای شهر بن نیز ۹ سال است که عملیات احداث آن به طول انجامیده و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک سالن ورزشی نیز از هشت سال گذشته به صورت نیمه کار رها شده که می‌طلبد برای اجرای این طرح‌ها اعتبار بیشتری در نظر گرفته شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.