سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریچه منهول فاضلاب، قتلگاه ۴ قلاده گراز در چاروسا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از تلف شدن ۴ قلاده گراز به دلیل سقوط در دریچه منهول فاضلاب روستایی در چاروسا خبر داد.

اسلام جاودان خرد، مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به سقوط یک قلاده گراز ماده و ۳ توله اش در دریچه منهول آب و فاضلاب روستایی بخش چاروسا و تلف شدن آن‌ها گفت: ایمن سازی و بستن حوضچه‌ها بر عهده مسئولان آبفای این بخش است.

او به ساخت منبع آب آشامیدنی در ۵۰ کیلومتری مرز مناطق حفاظت شده محیط زیست با مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: محیط زیست کهگیلویه تا رسیدن به نتیجه از طریق مراجع قضایی موضوع ایمن سازی دریچه و جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاق‌ها پیگیری می‌کند.

بهروز بهروزنسب، سرپرست آب و فاضلاب چاروسا در این خصوص گفت: این حادثه در خط انتقال لوله آب، بین روستای الگن و المور در یک حوضچه رخ داده است.

او با اشاره به اعزام له محل حادثه پس از تماس تلفنی کارکنان محیط زیست شهرستان کهگیلویه با آبفای چاروسا، افزود: بررسی‌های نشان می‌دهند گراز‌ها برای استفاده از آب اضافه در خط انتقال آب از روستای الگن به روستای المور که باقیمانده آب باران بود، به درون حوضچه سقوط کرده اند.

بهروزنسب می‌گوید: در طرح انتقال این آب هیچگونه شکستگی لوله یا ترکیدگی وجود نداشت و آب موجود، آب باران روز‌های اخیر در خط انتقال آب جمع شده بود.

این مقام مسئول از مردم خواست تحت تاثیر حاشیه‌های خبری قرار نگیرند و به راحتی از آب انتقال الگن استفاده کنند، ضمن اینکه آماده آزمایش از آب مورد استفاده در آزمایشگاه‌های استان هستیم.

به گفته بهروزنسب؛ درب دریچه‌ها به زودی پلمب خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.