سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح «یاری گران زندگی» در استان سمنان اجرا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح یاری گران زندگی برای پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در استان سمنان اجرا می‌شود.

ریواده گفت: وظیفه ما در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این است که بتوانیم با سیاست گذاری و بستر سازی درست، مسائل اجتماعی را به دست مردم مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه عقلانیت، منطق درست و عزت از ویژگی‌های بارز واقعه عاشوراست که این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب نیز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است، افزود: این کمیته فرصت مناسبی است تا از مجموعه فعالان اجتماعی استان به واسطه تمامی اقدامات ارزنده در حوزه‌های مختلف اجتماعی، مدیریت کرونا، مواسات، کمک‌های مردمی و سایر موارد، قدردانی و از ظرفیت آنان استفاده شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: عمده منابع اعتباری در حوزه آسیب‌های اجتماعی ملی است؛ هماهنگی ملی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی استان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، از اهداف ما در این برنامه و کمیته است.

ریواده درباره طرح یاری گران که در استان اجرایی می‌شود، بیان کرد: طرح‌های پیشگیرانه از جمله یاری گران زندگی از طرح‌های ارزنده و مهم در بحث پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر است که در سطح روستاهای استان نیز اجرایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.