سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان

سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا و شناسایی ۳۶۰ بیمار در شبانه روز اخیر خبر داد.

محمد علوی سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان گفت: در شبانه روز اخیر، حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز منتخب نمونه گیری کرونا در استان مراجعه کرده اند و حدود یک هزار نمونه دریافت شد. شناسایی ۳۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان

او می گوید:۳۶۰ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ شناسایی و افزایش ۱۴۸ نفری آمار در مقایسه روز قبل ثبت شد که از این تعداد ۳۷ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شده اند و ۳ نفر نسبت به مدت یاد شده افزایش یافته است.

علوی تعداد فوتی‌های کرونایی را ۳ نفر اعلام کرد و گفت: باتوجه به مثبت شدن ۴۰ درصد نتایج پی سی آر، گردش ویروس در جامعه بالا و خطر انتشار عفونت جدی بوده و و وضعیت استان در مقایسه با هفته قبل بدتر شده است.

به گفته سخنگوی ستاد کرونا در خوزستان؛ در حال حاضر ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

رئیس مرکز بهداشت استان می‌گوید: اگرچه شاهد روند صعودی ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن هستیم، ولی در مقایسه با سایر استان‌های کشور وضعیت مطلوب تری داریم، البته نباید این شرایط سبب عادی انگاری شود و همچنان استفاده از ماسک، تزریق واکسن کرونا و دز یادآور، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در اماکن شلوغ، عروسی و فاتحه خوانی بهترین و موثرین راهکار برای پیشگیری از افزایش ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از آن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.