سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

مدیران خدمات نظام را به وسیله فضای مجازی انعکاس دهند

شاه حسینی گفت: مدیران با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نسبت به انعکاس خدمات و تلاش‌های نظام و انقلاب اقدام کنند.

محمدعلی شاه حسینی گفت: یکی از وظایف مهم مدیران این است که ضمن پاسخگویی به شهروندان، دسترسی آحاد مردم به آنان و خدمات مورد انتظار از دستگاه‌ها را تسهیل بخشیده تا مطالبات بر حق و قانونی شهروندان در ابعاد مختلف محقق شود. 

او می گوید: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمتگزاری به شهروندان که جزو اهداف اصلی دولت سیزدهم است، بیش از گذشته محقق شود.

معاون استاندار یزد گفت: برگزاری جلسات و برپایی میز‌های ارتباط مردمی در دورترین و محروم‌ترین نقاط از روستا‌ها و شهر‌ها برای بررسی مسائل و مشکلات و مطالبات با حضور مسئولان نقش مهمی در امیدآفرینی و کاهش آلام شهروندان دارد.

به گفته شاه حسینی  مدیران با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی و فضای مجازی نسبت به انعکاس خدمات و تلاش‌های نظام و انقلاب به صورت واقعی و به دور از بزرگ نمایی اقدام کنند.

او می گوید: که بر تمامی کارگزاران نظام اسلامی و انقلابی واجب است که به معنای کامل کلمه برای حل نیاز‌ها و پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز گفت: مدیران تمامی وقت خود را صرف رسیدگی به این مشکلات و حل و فصل امور و تحقق اهداف دولت و نظام در محرومیت زدایی کنند.

دهقان فرماندار مهریز  با تبیین اهمیت و نقش خبرنگاران در انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا بیش از گذشته ارتباط خود را با فعالان رسانه تقویت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.