سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحت عمل مأموران پلیس راه فردوس در بازگرداندن کیف پول گمشده

مأموران پلیس راه شهرستان فردوس یک کیف پول گمشده را که حاوی مقداری پول بود به صاحبش بازگرداندند.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس راه شهرستان فردوس در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و در حال انجام وظیفه و روان سازی ترافیک بودند که یک کیف زنانه حاوی ۶۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال وجه نقد و یک گوشی تلفن هوشمند، متعلق به یک شهروند را پیدا کردند.

او افزود: این مأموران وظیفه شناس پس از یافتن کیف، براساس مدارک هویتی و شماره تلفنی که داخل آن وجود داشته با شهروند تماس گرفته و پس از شناسایی، خبر پیدایش کیف پول را به وی دادند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: با توجه به اینکه صاحب کیف با خانواده اش در حال مسافرت به سمت جیرفت بود، از شنیدن پیدایش کیف پول خوشحال شده و از پلیس قدردانی کرده که در نهایت پس از حضور در محل و شناسایی صاحب کیف، محتویات آن به صورت کامل به این شهروند تحویل داده شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در خاتمه ضمن تقدیر از این مأموران وظیفه شناس، گفت: به برکت معنویت درون سازمانی و ولایتمداری کارکنان خدوم انتظامی، شاهد هستیم که شاخصه‌های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مولفه‌های بارز یک پلیس جامعه محور در این نظام اسلامی و انقلابی است.

برچسب ها: کیف پول ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.