سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تربت جام

مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه گفت: تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان و ۵ هزار پُرس غذا در مناطق حاشیه شهر و روستا‌های محروم تربت جام توزیع شد.

محمد رضا جمالی مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه گفت: این سلسله طبخ و توزیع‌های غذای گرم بین نیازمندان را از ابتدای شیوع کرونا آغاز شده وتاکنون بیش از ده هزار بسته معیشتی و ۲۵هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است و تصمیم داریم به جهت نیاز نیازمندان شهرستان این اقدام جهادی به‌صورت مستمر ادامه یابد که امید است خیرین نیز در این زمینه ما را یاری دهند.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف برنامه طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را داشته‌ایم، افزود: رسالت قرارگاه جهادی عمار و بسیج سازندگی خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌شهر، روستایی، شامل پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و معیشتی همچنان ادامه‌دار خواهد بود و انشاالله بتوانیم در هفته‌های آتی با برگزاری اردوی پزشکی جهادی خدمت دیگری به نیازمندان انجام دهیم.

جمالی بیان کرد: تصمیم بر این شد که در دهه اول محرم امسال قرارگاه جهادی کار‌های عام المنفعه‌ای برای مردم شهرستان انجام دهیم که حضور آرایشگران در زندان مرکزی تربت جام و اصلاح بیش از ۳۰۰ نفر در این اردو انجام شد و همچنین اردوی پزشکی در زندان مرکزی تربت جام و اهدای نذر خون به بیماران انجام شد.

وی تصریح کرد: از اقدامات دیگر این قرارگاه فرهنگی جهادی سیاه پوش نمودن میادین اصلی شهر بود که باهمکاری شهرداری تربت جام، بسیج سازندگی تربت جام، صنایع شیشه آذر مینا جام و آموزش وپرورش انجام شد که حرکت فرهنگی مناسبی در این زمنیه بود که تصمیم داریم در ایام اربعین سید سالار شهیدان نسبت به برگزاری نمایش کاروان حضرت اباعبدا... نمایشگاهی در شهرستان برگزار شود.

وی در پایان گفت: خادمان قرارگاه فرهنگی جهادی عمار اعتقاد داریم که آن چه کمک می‌کنیم وظیفه ماست، ولی باز هم خود را بدهکار محرومان و نیازمندان و خدمات ارائه شده را با توجه به فشار‌های اقتصادی ناکافی می‌دانیم و سعی داریم تا این خدمات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.