سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارشد نظامی ارتش در استان‌‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری:

در حوزه هوشمندسازی سلاح‌های توپخانه به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم

ارشد نظامی ارتش در استان‌‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: افسران دوره مقدماتی با بروزرسانی رویکرد آموزش‌های خود توانسته‌اند پس از طی دوره در چندین حوزه انجام وظیفه کنند.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست، با اشاره به اقدامات انجام گرفته با استفاده از سامانه مانیتورینگ و تراز ربعی دیجیتال توپخانه که در چند ماه گذشته رونمایی شد، گفت: این سامانه‌ها توسط همکاران پژوهشگر در مرکز توپخانه و موشک‌های شهید صیاد شیرازی به صورت کاملاً بومی جهت کنترل سریع‌تر و دقیق‌تر زاویه تیراندازی توپ ساخته شده است و در همین راستا در حوزه هوشمندسازی سلاح‌های توپخانه به دستاورد‌های خوبی رسیده‌ایم.

او با تأکید بر این که در بحث تعامل با سازمان‌های دیگر نیز فعالیت‌های بسیار خوبی داشتیم، اظهار کرد: در حوزه مردم‌یاری، ارتش همچنان در کنار مردم قرار دارد و اقدامات صورت گرفته در طول سال‌های گذشته در بحران‌های طبیعی همچون سیل، زلزله و برف مؤید این ادعا است. در حوزه محرومیت‌زدایی نیز می‌توان به اقداماتی همچون آبرسانی، خدمات بهداشتی و درمانی، راه‌سازی و ترمیم جاده‌ها اشاره کرد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که بروزرسانی آموزش‌های کارکنان همگام با سایر کشور‌ها همواره مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: افسران دوره مقدماتی با بروزرسانی رویکرد آموزش‌های خود توانسته‌اند پس از طی دوره در چندین حوزه انجام وظیفه کنند.

امیر سرتیپ دوم میهن دوست در پایان با اشاره به این که برابر تدابیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش، فعالیت‌های عمده‌ای در خصوص احداث خانه‌های سازمانی جدید و همچنین ساخت خانه‌های شخصی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در آینده بسیار نزدیک، خبر‌های خوبی در این خصوص به اطلاع کارکنان ولایی ارتش خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.