سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار امیرعبداللهیان به کاخ سفید

وزیر خارجه ایران خطاب به کاخ سفید یادآور شد: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه ۲۲ مرداد ماه در توئیتی نوشت:

"باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

وی افزود: فرافکنی کاخ سفید، رافع مسؤولیت و پاسخگویی آن‌ها نسبت به ارتکاب جنایات متعدد تروریستی علیه جان هزاران تن از مردم ایران و منطقه نیست".

 

وزیر امور خارجه کشورمان چندی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود با اشاره به مذاکرات اخیر وین برای رفع تحریم‌ها گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی‌ها به آمریکا منتقل کرده‌ایم. امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته‌های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
شمس
۱۹:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
عاااااالی....خدا دلسوزان وطنی رو حفظ کنه
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
حواسشون باشه ما خودمون دنبال بهانه ایم تا تلافی نو و کهنه رو سرشون دربیاریم
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
با اقتدار میز مذاکره ترک کنید و از ان پی تی خارج شوید!
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
جناب وزیر خارجه آمریکایی ها به دو دلیل هیچوقت با ایران مصالحه و توافق نخواهند کرد اولا بدلیل اینکه آمریکا تحت کنترل و فرمان مستقیم صهیونیسم جهانی هست فلذا اجازه مصالحه با دشمن اسراپیل را ندارد ثانیا آمریکا به بهانه برنامه های تسلیحاتی و نظامی و هسته ای ایران در حال چاپیدن اعراب و کشورهای دیگر هست که منافع آن صدها برابر منافع تجارت احتمالی با ایران هست و از سویی دیگر رقبای تجاری خود در اروپا را هم از منافع تجاری ایران محروم کرده و این داستان ادامه پیدا خواهد کرد از سویی دیگر آمریکا هیچوقت به ایران حمله نمیتواند بکند لذا بعقیده من اصرار به نتیجه گرفتن در مذاکره بعید است و بهتر است ایران ضمن تمرکز روی توسعه برنامه هسته ای پیشرفته خود در خصوص ورود به بازار های مالی نوین اقدام کند و به برجام امیدوار نباشید برجام یک متن آماده شده از سوی غربی ها بود و بعضی ها هم چشم بسته امضا زدند اما الان مرده و هیچ نفعی هم برای ایران نداشت