سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابرت مالی: آماده بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران هستیم

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران از آمادگی کشورش برای بازگشت به توافق هسته‌ای خبر داد.

رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی مدعی شد: در صورتی که ایران به توافق هسته‌ای بازگردد، ما نیز آمادگی بازگشت به توافق هسته‌ای را داریم.

فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران همچنین مدعی شد: تهران تا دستیابی به مواد شکافت پذیر برای ساخت بمب هسته‌ای تنها چند هفته فاصله دارد.

پیشتر رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده این کشور در مذاکرات احیای برجام ادعا‌ها مبنی بر امتیاز ویژه اروپا به تهران را رد کرده بود.

رابرت مالی اخبار منتشر شده از سوی روزنامه «وال استریت ژورنال» درباره امتیاز ویژه اروپا و آمریکا به ایران درباره بسته شدن پرونده تحقیقات درباره فعالیت‌های پیشین هسته‌ای تهران، آن را تکذیب کرده و گفته بود: سیاست ما این است که فشاری بر روی آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بستن پرونده مسائل پیشین تهران اعمال نخواهیم کرد.

وی تاکید کرده بود: پرونده فعالیت‌های هسته‌ای پیشین ایران زمانی بسته خواهد شد که تهران پاسخ‌های معتبری که آژانس بین المللی انرژی اتمی درخواست کرده است را به آن‌ها بدهد. این امر زمانی رخ خواهد داد که آژانس از پاسخ‌های ایران راضی شده و ما هم از این موضوع ابراز رضایت خواهیم کرد. با این حال، تا پیش از آن زمان ما از این مسئله رضایت نخواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
ترامپم میگفت یه هفته ای توافق میکنم
U-238
۱۶:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
اصلا چرا ایران با امریکا (توافق) هسته ای امضا کند؟ امریکا چه منصب هسته ای در جهان دارد؟ امریکا چکار داره اتم در جهان است که ما با او قراداد امضا کنیم؟ ما نیازی به مذاکره با امریکا نداریم. بدتر از این که هست هم نخواهد شد. اگر هم شد ما خودمان راه خودمان را بلدیم و نیازی به امریکا نداریم.
آمریکا با زبان تهدید در مقابل ایران هیچ نتیجه ای نمی‌گیرد
۰۷:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا با زبان تهدید در مقابل ایران هیچ نتیجه ای نمی‌گیرد
باز هم 100 درصد دروغ است از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
۰۷:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
رابرت مالی: آماده بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران هستیم/ باز هم 100 درصد دروغ است از سال 1394 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
بابائی
۰۷:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
در سال ۹۷ که ترامپ با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است. پس ادامه مذاکرات وین غلط و اشتباه است.

از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار ، آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار در کار است.

ایران به دنبال تولید بمب اتم نیست/ اگر بمب اتمی بد است، آمریکا جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
ایران به دنبال تولید بمب اتم نیست/ اگر بمب اتمی بد است، انگلیس جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
ایران به دنبال تولید بمب اتم نیست/ اگر بمب اتمی بد است، اسرائیل جنایتکار هم آن را باید کنار بگذارد.
غربی‌ها با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
۰۷:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
غربی‌ها با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکایی ها، انگلیسی ها، صهیونیست ها، سعودی ها ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

اعتراف گاردین: عربستان تامین کننده هزینه تروریست ها
روزنامه گاردین چاپ انگلیس نوشت، عربستان سعودی، تامین کننده اصلی هزینه تروریست ها در انگلیس است.
U-238
۲۳:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
آقای رابرت مالی ایران مخصوصا بخاطر تحریم های ظالمانه علیه مردم و دولت ایران از سوی امریکا خواستار جنگ است. شما امریکاییان فقط زبان جنگ را میفهمید و ما هم همین را میخواهیم.
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
منم اگه به نفع من تموم بشه و به ضرر طرف مقابلم بشه آماده بستن هر قراردادی هستم
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
معلوم میشه با اروپائیا حسابی هماهنگ کردین
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
مقاومت ایران اسلامی در برابر خواسته‌های قلدرمآبانه و دور از منطق و عقل آمریکا که منجر به انواع تحریم‌ها از سوی شیطان بزرگ شد، الگو گرفته از مکتب و نهضت خونین حضرت اباعبدالله(ع) است. همانگونه که سیدالشهداء(ع) زیر بار سازش و کنار آمدن با یزید ظالم نرفت، ملت قهرمان نیز زیربار استکبار جهانی نخواهد رفت
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
توقف اجرای تعهدات برجامی توسط کشورمان در قبال عدم لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران حق ماست. جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد زمانی که یک طرف به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نیست تعهدات خود را کاهش دهد در ضمن هیچ یک از اقدامات ایران نیز مغایر با ان‌پی‌تی نیست و کاملا همه قانونی هستند.
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایران حق مسلم ایران اسلامی است. فلذا در مذاکرات هسته‌ای از این خواسته مشروع نباید کوتاه آمد. دوره‌ای که خارجی‌ها و بیگانگان برای ما ایرانیان تعیین تکلیف می‌کردند سپری شده است.
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
اتحادیه اروپا برای این که در برجام تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران را وادار به عقب‌نشینی از منافع ملی کشور بکند جنگ روانی راه‌انداخته و اعلام کرده فرصت احیاء برجام هر روز کمتر می‌شود. بنویسید چندین سال است که این حرف‌ها را می‌زنند و این نیرنگ آنان برای ایرانیان نخ‌نما شده است.
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
برو با روزنامه آرمان توافق کن!!!!