سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریک هفته اخیر

۸ نفر آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان همدان/سه شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان همدان در هفته اخیر هشت نفر و در مجموع از ابتدای همه گیری کرونا ،به سه هزار و ۳۶۶ نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان همدان گفت: داده‌های آماری بیانگر افزایش سرعت انتشار و انتقال بیماری کووید ۱۹ در این استان است چنانکه شمار مراجعه کنندگان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان در هفته اخیر در مقایسه با مدت مشابه قبل از آن ، ۷.۲ درصد افزایش داشته است.

سه شهرستان نهاوند، فامنین و کبودراهنگ در وضع قرمز و شهرستان‌های همدان، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین در شرایط نارنجی و بهار و ملایر در وضع زرد قرار دارند.

حمید پورحسینی گفت: با اشاره به اینکه آمار‌های مربوط به ابتلا و بستری بیماران کرونایی در این استان افزایشی است،گفت: در هفته اخیر سمار مراجعه کنندگان به مراکز ۱۶ ساعته استان  ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

 ۳۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند. از این تعداد ۵۹ نفر در بخش آی. سی. یو بستری اند که شرایط جسمی ۲۲ بیمار  وخیم گزارش شده است.

او گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت اخیر  هزار و ۵۱۲ و به مراکز ۱۶ ساعته و شبانه روزی ۲ هزار و ۹۸۷ نفر است.از این تعداد بیمار ۸۱ نفر دربخش های عادی و  آی. سی. یو بستری شدند.

تاکنون سه میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۳۶ دُز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده که درصد پوشش واکسیناسیون برای افراد بالای ۱۸ سال در نوبت اول ۹۳.۳ درصد، نوبت دوم ۸۵.۱ درصد و نوبت سوم ۴۷.۹ درصد است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.