سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی معابر شهری در اهواز

شهردار اهواز گفت: در برخی از معابر و راسته‌های شهری به شکل غیر رسمی بازارچه و سد معبر صورت گرفته که برای تردد مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

ضا امینی گفت: تلاش کنیم ملزومات ساماندهی این بازارچه‌ها و سد معبر‌های غیر رسمی را فراهم کنیم.

او می گوید: با توجه به اینکه این بازارچه‌ها با معیشت مردم ارتباط دارد باید ملزومات آن را فراهم و پیش بینی کنیم و بهترین تدابیر را بیاندیشیم.

شهردار اهواز می گوید: باید مکان‌هایی را جهت هدایت این افراد و استقرار آنان در کوتاه مدت و بلند مدت با سازه‌های سبک آماده نماییم و بعد مکان‌هایی را که به شکل غیر قانونی در اختیار گرفته اند را رفع تصرف نماییم.

او گفت: در این جلسه که شش ساعت به طول انجامید با حضور شهرداران و مسئولین اجرائیات مناطق هشتگانه صحبت‌های کارشناسی صورت گرفت و تبادل نظر انجام پذیرفت که امیدواریم با اولویت بندی که به صورت کارشناسی در حال انجام است بتوانیم به ترتیب این اشکالات را در محیط شهر اهواز برطرف یا به حداقل ممکن برسانیم.

به گفته امینی خواسته بقیه بخش‌های حاکمیت از جمله دادستان محترم به عنوان مدعی‌العموم، دستگاه نظارتی و ادارات مرتبط با موضوعات نظم شهری به اجرای طرح ساماندهی است و به مناطق شش و منطقه ۱ تاکید شد که این مکان‌ها را شناسایی و با ارائه زمانبندی و اولویت بندی، رفع تصرف نماییم.

شهردار اهواز گفت: به صورت مداوم در مناطق هشتگانه حضور پیدا خواهم کرد و بازدید‌های میدانی مستمری را خواهم داشت تا تخلفات در این زمینه به حداقل برسد.

این مقام مسئول گفت: امیدوارم با همدلی و انسجام، زمینه رفع اشکالات و معضلات را به سرانجام برسانیم و با زیبا سازی و برقراری نظم و مقررات در شهر، اهواز را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.