سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات قدیمی عامل تهدید به قتل متهم در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری عامل تهدید به قتل در فضای مجازی با انگیزه اختلافات قدیمی خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مازندران مبنی بر مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی و تهدید به‌ قتل، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم از دوست خانوادگی شاکی بوده و با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تهدید به قتل شاکی و خانواده وی نموده است، درنهایت با هماهنگی مقام قضائی این متهم دستگیر و به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل داده شد.
سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی معترف و گفت:اختلاف قدیمی باعث شده است این کار را انجام داده است.

او افزود: برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی، هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا ۶ ماه محکوم خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.