سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان شنبه میزبان همایش بین المللی تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی است + برنامه

همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی با حضور چهره‌های بین المللی جبهه مقاومت اسلامی در ۱۱ شهر گلستان به مدت دو روز برگزار می‌شود.

همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی در استان گلستان برگزار می‌شود و ۱۱ شهرستان میزبان چهره‌های بین المللی جبهه مقاومت اسلامی خواهند بود.

این همایش روز شنبه ۲۲ مرداد ساعت ۱۱صبح در سالن فرهنگ و ارشاد آق قلا و ساعت ۱۶ در سالن آموزش و پرورش بندرترکمن با سخنرانی با سخنرانی شیخ خالد عبدالوهاب ملا رییس اتحادیه علمای اهل سنت عراق برگزار می‌شود.

در روز یکشنبه ۲۳ مرداد هم ۹ همایش دیگر در شهرستان‌های کردکوی، گرگان، آزادشهر، گنبدکاووس، علی آباد کتول، بندرگز، مینودشت، کلاله و گالیکش برگزار می‌شود.

دکتر عبدالرئوف شایب دبیرکل جبهه خلاص بحرین، دکتر سلیم منتصر نماینده یمن در ایران، دکتر خالد قدومی نماینده حماس در ایران، شیخ یوسف الناصری نایب رییس حرکت النجیاعراق دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

۲۳مرداد سالروز جهانی مقاومت اسلامی به پاس ۳۳ روز مقاومت و پایداری حزب الله در نبرد با رژیم صهیونیستی و شکست آن رژیم منحوس و با هدف بزرگداشت و تبیین و گسترش فرهنگ مقاومت در جهان اسلام، به این نام نامگذاری شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.