سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تربت‌حیدریه

مسابقات قهرمانی کاراته مردان کشور سبک فوناکوشی شوتوکان یادواره شهدای ورزشکار کاراته روز جمعه به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار شد.

مهدی وقفی رئیس هیات کاراته تربت‌حیدریه و مجری رقابت‌ها  گفت: در این مسابقات که در ۲ بخش کاتا (هنر‌های رزمی) و کمیته (مبارزه) برگزار شد، افزون بر ۳۰۰ نفر ورزشکار از ۱۱ استان کشور به مدت یک روز با هم رقابت خواهند کرد.

او افزود: در این مسابقات شرکت کنندگان از استان‌های سه گانه خراسان، تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان و در ۶ رده نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات کاراته تربت‌حیدریه ادامه داد: از آنجا که برای نخستین بار در تاریخ ورزش تربت‌حیدریه شاهد برپایی مسابقات کاراته با این حجم شرکت کننده هستیم، لذا رقابت‌ها به صورت همزمان بر روی ۲ تاتامی (تشک) برگزار می‌شود.

وقفی در خصوص وضعیت تیم میزبان نیز بیان کرد: رییس سبک کیوکوشین استان "سیدآرش عربی" است که مربیگری تیم تربت‌حیدریه را نیز برعهده دارد و با توجه به جایگاه خوب ما در سطح استان، در هر چهار رده شرکت موثر خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.