سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی

صعود ۴ فرنگی کار به نیمه نهایی/ گرمسیری حذف شد

در رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی، ۴ نماینده ایران به دیدار نیمه نهایی رسیدند.

دیدار‌های پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ساعت ۱۳ امروز (جمعه) در شهر قونیه ترکیه درآغاز شد که ۴ نماینده ایران به دیدار نیمه نهایی رسیدند و یک فرنگی کار حذف شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان و جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ از سد فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده میرزابک رحمت اف از ازبکستان و حریف عربستانی می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب محمدقدیر رسول اف از ازبکستان شد و با توجه شکست این حریف ازبکستانی در دور بعد، گرمسیری حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر عارف نیفتولایف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان رستم آساکولوف از ازبکستان و میرزا صفراف از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

این مسابقات امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد و رقابت‌های پنج وزن دوم نیز فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.