سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باد و گردوخاک پدیده غالب اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد و گردوخاک تا اواسط هفته پیش رو پدیده غالب استان به ویژه نواحی جنوب شرقی اصفهان خواهد بود.

ابراهیم هنرمند کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی الگو‌های هواشناسی حاکی از تداوم ناپایداری جوی تا اواسط هفته آینده در سطح استان اصفهان است.

او ادامه داد: آسمان استان طی این مدت صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در نیمه جنوب شرق اصفهان وزش باد به نسبت شدید تا شدید توأم با خیزش گرد و خاک محلی منجر به کاهش کیفیت هوا و شعاع دید طی این مدت خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه وزش باد و گردوخاک به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: این شرایط تا شامگاه دوشنبه ۲۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

هنرمند افزود: بارشی طی شبانه روز گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی استان ثبت نشد.

او با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند گفت: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.