سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش گناباد:

دانش‌آموزان گنابادی موفق به کسب ۴۳ رتبه شاخص در کنکور شدند

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور امسال موفق به کسب پنج رتبه ۲ رقمی و ۳۸ رتبه سه رقمی شدند.

مجید فدوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: کسب رتبه‌های شاخص توسط دانش آموزان گنابادی نشان دهنده استعداد بالای دانش آموزان و همراهی خانواده‌ها و تلاش معلمان و پرسنل این بخش است.

او افزود: دانش آموزان گنابادی علاوه بر کسب نتایج خوب در کنکور سراسری امسال به تازگی چهار مقام کشوری در رقابت‌های فرهنگی و هنری کسب کرده اند. راهیابی ۲۶ طرح پژوهشی از دانش آموزان گنابادی به مرحله کشوری دیگر موفقیت‌های شاخص دانش آموزان این شهرستان در سال جاری است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش آموزان گنابادی نوید بخش فردایی بهتر برای شهرستان است، چنانکه کسب افتخارات بزرگ علمی، ورزشی و فرهنگی از ویژگی‌های دانش آموزان هوشمند و مستعد این منطقه است.

فدوی با اشاره به اشتغال به تحصیل ۴۱/۵ درصد دانش آموزان این شهرستان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بیان کرد: در این بخش ۸.۵ درصد نسبت به اهداف برنامه توسعه عقب‌تر هستیم. با توجه به اهمیت اشتغال به تحصیل دانش آموزان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان گناباد و فراگیری تخصص و مهارت از این طریق، باید اشتغال به تحصیل این قشر در هنرستان‌ها با برنامه ریزی دقیق و همراهی مسوولان افزایش یابد.

او تصریح کرد: قرارگاه جهادی برای بازسازی ساختمان قدیمی مدارس گناباد تشکیل شده که در مرحله نخست بهسازی ۱۲ مدرسه هدف‌گذاری شده است و عملیات اجرایی بهسازی چهار مدرسه نیز آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد تاکید کرد: برای تامین ملزومات و لوازم التحریر سه هزار و ۴۰۰ دانش آموز کم برخوردار گناباد در سال تحصیلی آینده جلساتی با خیران برگزار و اقداماتی در دست انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.