سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی آبادان معارفه شد

در مراسمی سرهنگ کیومرث کشوری به عنوان فرمانده جدید انتظامی آبادان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آبادان با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار و در این مراسم سرهنگ کشوری به جای سرهنگ زلقی فرماندهی انظامی آبادان را عهده دار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در این آیین با تجلیل از خدمات سرهنگ زلقی فرمانده پیشین ، ایجاد امنیت و آرامش مردم آبادان را اولویت پلیس استان دانست.

سرهنگ حجت سفید پوست مردم آبادان در امر خدمات رسانی و ایجاد امنیت و آرامش شایسته بهترین ها  دانست و ابراز امیدواری کرد فرمانده جدید  با 27 سال سابقه حضور در ناجا سطح امنیت و آرامش در آبادان را با کمک همکاران ارتقا دهد.

سرهنگ کشوری فرمانده جدید نیروی انتظامی آبادان نیز امنیت مردم را خط قرمز خواند و گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه قاطع با عوامل نا امنی تمام با تمام توان حاضر خواهد بود.

 سرهنگ زلقی فرمانده پیشین انتظامی آبادان نیز در این آیین گفت: در سال ۹۹ ، ۶۰۰ سارق در آبادان دستگیر و در سال‌ ۱۴۰۰ نیز سرقت‌های مسلحانه بسیاری منهدم شد و تا این لحظه ۱۳ باند از سارقین متلاشی شدند و و آرامش نسبی به شهر بازگشت.

او نبود مانیتورنیگ و معضل کارتن خواب ها را به عنوان 2 مورد نیاز به رسیدگی برشمرد.

فرمانده پیشین انتظامی آبادان از همکاری خوب شهروندان آبادانی، تعامل سران شیوخ و طوایف اصحاب رسانه، محاکم قضایی و صداوسیما، فعالان مجازی که در راستای آرامش و امنیت آبادان گام برداشتند قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سیدابراهیم
۰۱:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
خداوند پشت وپناهتان
علی ابادانی
۱۳:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
باسلام و خیر مقدم درخواست وخواهش همیشگی بنده و همشهریان عزیزم اینکه ورودی های ابادان ازطرف بندر امام وشادگان اهواز و خرمشهر و اروندکار هیچ گونه ایست بازرسی وجود نداره خیلی راحت افراد خلافکار با سلاح های گرم وسرد وارد شهر میشن دست به سرقت وقتل میزنن و راحت فرار میکنن بحث بعدی اینکه ابادان بعنوان شهر مرزی و موقعیت حساسش نیازمند به دوربین های قوی در سطح شهر هست که کار پلیس هم راحتر میکنه البته بیشتر این نا امنی های ابادان وخرمشهر ریشه در بیکاری وفقر داره که مسولان باید بچهای بومی رو جذب شرکتا کنن