سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جایگاه سیار سوخت رسانی در شلمچه فعال می شود

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان از احداث و فعالسازی جایگاه سیار سوخت رسانی ویژه اربعین حسینی در شلمچه خبر داد.

محمد بنی سعید، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان گفت: با توجه به افزایش نیاز به سوخت در ایام اربعین حسینی، یک جایگاه سوخت رسانی سیار در مسیر شلمچه با ظرفیت ۲۵ هزار لیتر احداث می‌شود.

به گفته او در صورت لزوم امکان احداث دومین جایگاه سیار نیز در این منطقه وجود دارد.

این مسئول گفت: جایگاه سوخت رسانی مرزی شلمچه در حال حاضر فعال است و با نرخ تعادلی مشغول عرضه سوخت به شهروندان عراقی است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان همچنین از آمادگی این شرکت برای سوخت دهی به هواپیما‌های مسافربری در فرودگاه این شهرستان خبر داد، اما تحقق آن را وابسته به موافقت مدیریت فرودگاه و دریافت مجوز‌های لازم دانست.

او با بیان اینکه آبادان از ظرفیت بالای صادرات سوخت برخوردار است گفت: برای استفاده از این ظرفیت و صادرات سوخت از طریق رودخانه اروند باید مغروقه‌ها خارج سازی شوند.

آقای بنی سعید با اعلام آنکه همه جایگاه‌های سوخت آبادان و خرمشهر خصوصی هستند گفت: نبود بنزین سوپر و کم کاری در برخی از آن‌ها از جانب مدیریت جایگاه‌ها و تلاششان برای درخواست به موقع سوخت است.

او واکنش به گلایه شهروندان خرمشهری درخصوص مداوم نبودن فعالیت جایگاه سی ان جی در این شهرستان علت را بدهی جایگاه‌ها نسبت به شرکت نفت و گاز اروندان خواند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان، احداث و افتتاح ساختمان شماره ۲ در هشت ماه اخیر جهت سهولت تردد صیادان و احداث یک زمین چمن طبیعی برای استفاده نونهالان را از جمله اقدامات این نهاد دانست.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان سوخت رسانی جنوب و سواحل خوزستان را پوشش می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.