سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی از منطقه سیلزده پرسک در سلسله

معاون وزیر جهاد کشاورزی از منطقه سیلزده پرسک در دهستان هنام شهرستان سلسله و خسارت‌های وارد شده به حوزه کشاورزی در این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سلسله، رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان، هیئتی از وزارت جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولان حضور داشتند معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی در سفر به شهرستان سلسله و بازدید از مناطق سیلزده این شهرستان در روستای پرسک دهستان هنام از زیرساخت‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل بازدید و قول مساعد جهت حمایت‌های لازم برای جبران خسارات وارد شده به حوزه کشاورزی در این منطقه را داد.

جبران خسارات وارد شده به کانال‌ها و بند‌های آسیب دیده از سیل و خسارات وارد شده به زیرساخت‌های کشاورزی از مهمترین دستاورد‌های این بازدید بود.

دیدار چهره به چهره با اهالی و گفتگو با آنان در مورد خسارات سیل و مشکلات موجود از دیگر برنامه‌های معاون وزیر و مسئولان در این سفر بود.

به گفته حقی منصوری مدیر جهادکشاورزی شهرستان به ۶ مزرعه پرورش ماهی در دهستان هنام خسارت وارد شده و همچنین ۳۰ هکتار از اراضی زراعی و ۶۰ هکتار از باغات منطقه در برآورد‌های اولیه دچار خسارت شدند که معاون وزیر جهادکشاورزی قول مساعد جهت جبران خسارات وارد شده را دادند.

 

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.