سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی والیبال بحرین:

ایران بازیکنان با استعدادی دارد

سرمربی تیم ملی والیبال بحرین گفت: ایران بازیکنان با استعدادی دارد و جام کنفدراسیون آسیا بهترین تورنمنت تدارکاتی برای این تیم است.

رامیرز فراز بعد از پیروزی سه بر یک شاگردانش برابر ایران در مرحله دوم جام کنفدراسیون والیبال آسیا، افزود: ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم، چون بازی بسیار خوبی رو به نمایش گذاشتند و در دیدار مهمی فاتح میدان شدند.

وی تصریح کرد: امروز بازیکنان با تجربه بحرین روز متفاوتی داشتند. این خیلی مهم بود که سیستم تیم بحرین را روی سرویس و دفاع گذاشتیم، بنابراین در طول بازی متفاوت‌تر از بازی‌های قبلی بودیم.

رامیرز در مورد تیم ملی جوانان ایران گفت: میدانستیم که با تیم ملی جوانان ایران بازی داریم و فکر می‌کنم این مسابقه تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان این تیم بود، چون این مسابقه شانس صعود به چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی را داشت، بازی بسیار حساسی برای تیم بحرین بود.

وی تاکید کرد: من تیم جوانان ایران را تیم بزرگی دیدم که بازیکنان با استعدادی دارد، به نظر من، تیم جوانان ایران بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی را برای قهرمانی جوانان آسیا انتخاب کرده است و امیدوارم در بحرین عملکرد خوبی داشته باشد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا به مصاف بحرین رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.