سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دوباره نشرات رادیو الینا پس از ۱۱ ماه وقفه در نورستان

رادیو الینا در ولایت نورستان، روی موج نشراتی ۸۹.۶ نشراتش را پس از ۱۱ماه توقف دوباره از سر گرفت.

رئیس انجمن ژورنالستان آزاد افغانستان گفت: نشرات رسانه محلی رادیو الینا که به دنبال تحول سیاسی سال پار و در نتیجه مشکلات اقتصادی متوقف شده بود امروز چهارشنبه ۱۹ اسد با حضور رهبری انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان، محمد ابراهیم امرخيل رئیس نهاد همبستگی خبرنگاران، فعالان رسانه‌یی ولایت نورستان و مقامات طالبان از سر گرفته شد.

حجت‌الله مجددی رئیس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان حین آغاز نشرات دوباره این رسانه در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان از این اقدام مسئولان رادیو الینا اسقبال نمود.

آقای مجددی مشکلات اقتصادی جامعه رسانه‌یی کشور را قابل درک دانسته به تلاش های بی وقفه برای حمایت از جامعه‌ رسانه‌یی کشور تاکید نمود، رئیس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان یک بار دیگر از نهاد های جهانی حامی رسانه‌ها خواست که به صدای دادخواهانه و حق‌طلبانه برای کمک به رسانه‌ها و خبرنگاران افغانستان گوش فرا دهند.

احمدی نماینده ولایتی انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان در ولایت نورستان و مدیر مسئول رادیو الینا در این ولایت می گوید الینا روی موج نشراتی ۸۹.۶ اف‌ام ۱۲سال پیش به فعالیت آغاز کرد اما سال پار و به دنبال تحول سیاسی از نشرات باز ماند.

به گفته آقای احمدی، اکنون الینا یک بار دیگر و به همت ۶ کارمندش صدای نورستانیان خواهد شد، این در حالی است که پس از تحول اخیر در کشور، صدها رسانه تصویری، صوتی و چاپی به دلیل مشکلات اقتصادی و یا وضع محدودیت از نشرات باز مانده اند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.