حسن رضایی فر گفت:گزارش نهایی بررسی ترکیدگی لاستیک هواپیمای مسافربری b737به علامت ثبت EP_ FSk شرکت هواپیمایی سپهران در فرودگاه مهرآباد ارسال شده و با توجه به بررسی های صورت گرفته ایراد خاصی در حوزه فنی و عملیاتی در خصوص لاستیک ترکیده شده مشاهده نشده است.
او گفت: با توجه به مقایسه عمر این لاستیک با میانگین عمر لاستیک های مورد استفاده در فصول گرم سال با همین برند خرابی لاستیک مورد توجیه بوده و نقص ایجاد شده منتسب به عامل خاصی نبوده و لاستیک مستعمل بوده است.
گزارش نهایی ترکیدگی لاستیک هواپیمای سپهران
به گفته مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص حادثه سقوط هواپیمای فوق سبک در شیراز حوالی فرودگاه زرقان هم به علت پدیده توربولانس هوا هواپیما دچار افت شدید ارتفاع شده و در دامنه کوه همان منطقه فرود آمده که هواپیما دچار سانحه و صدمه شده و دو خلبان این هواپیما هم زخمی شدند.
گزارش حادثه سقوط هواپیمای فوق سبک در شیراز
بررسی نهایی و بیشتر در خصوص این سانحه در حال انجام است که اعلام می شود.