سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

۲۷ ایستگاه پمپاژ لرستان تکمیل می شود

سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی گفت: تسریع در تکمیل و بهره برداری از ۲۷ پروژه نیمه تمام ایستگاه پمپاژ آب لرستان در دستور کار این وزارتخانه است.

فریبرز عباسی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی روز چهارشنبه ضمن بازدید از طرح‌های آبرسانی و ایستگاه‌های پمپاژ شهرستان پلدختر در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی برآورد شده، جهت تامین اعتبار و افتتاح در دستور کار قرار گرفته است.

او هدف از سفر به لرستان را بازدید پروژه‌های آب و خاک استان در راستای آشنایی بهتر با قابلیت و ظرفیت‌های زراعی آن برشمرد و تاکید کرد: تلاش می‌شود تامین اعتبار این پروژه‌ها جهت برنامه ریزی لازم برای تکمیل، از منابع ملی، استانی، جبران خسارت‌های خشکسالی و اعتبارات سفر رییس جمهور به لرستان در اولویت قرار گیرد.

سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهادکشاورزی یادآورشد: با بهره برداری از این پروژه ها، مردم از مواهب آن در راستای تامین آب کشاورزی، آبیاری مزارع و افزایش تولید و درآمد بهره مند می‌شوند.

گفتنی است عباسی امروز چهارشنبه با حضور در محل طرح‌های ایستگاه پمپاژ کشاورزی مناطق زیودار، رنگین بان و میلیون در جریان موانع قرار گرفت و دستورات لازم را برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها صادر کرد.

پروژه ایستگاه پمپاژ سرنجه زیودار بخش معمولان دارای ۶۰ درصد، ایستگاه پمپاژ میلیون جلگه خلج ۶۵ و رنگین بان ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.