سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای کیفیت محصولات، بیشترین درخواست مردم از میادین میوه و تره بار

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت عملکردی بازار میوه و تره بار در سامانه مدیریت شهری گفت.

صفی‌خانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام‌های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در ۳ ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین ۲۲ گانه و بازار‌های تابعه آن شد.

وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام‌های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایه‌مندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه‌مندی آن‌ها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات رسانی به آن‌ها بوده است.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیام‌ها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت ۲۰۷ مورد، عملکرد کارگران تحت پوشش بهره‌برداران میادین و بازار‌ها با ۱۹۹ پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با ۱۰۸ پیام در صدر درخواست‌های شهروندان از میادین و بازار‌های میوه و تره بار بوده است.

صفی خانی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش سه ماهه نخست امسال با ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ درخواست‌های شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.