سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارچی:

راه و شهرسازی روند اجرای پروژه‌های مسکن ملی را گزارش دهد

استاندار زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بایستی روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را براساس پیشرفت فیزیکی گزارش دهد تا مشکلات و موانع مشخص و رفع شود.

افشارچی در جلسه شورای مسکن، بابیان اینکه مسکن یک نیاز اساسی است، گفت: باید به تهیه مسکن افرادی که توان خرید آن را ندارند کمک شود.

او به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: هر پروژه‌ای که اجرا و واگذار می‌شود باید توسط اداره کل راه و شهرسازی مشخص شود.

استاندار زنجان گفت: یکی از بانک‌های عامل برای کمک به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اعلام آمادگی کرده است و همکاری بانک مسکن در استان برای پرداخت تسهیلات بسیار مطلوب است.

افشارچی ادامه داد: از جلسه بعد اداره کل راه و شهرسازی استان روند اجرای پروژه‌ها را براساس پیشرفت فیزیکی گزارش دهد تا مشکلات و موانع مشخص و رفع شود.

او به پروژه ۷۴۴ واحدی برکت در کوی نصر شهر زنجان اشاره کرد و گفت: باید جلسه‌ای با پیمانکاران پروژه‌ها برگزار و مشکلات مشخص و رفع شود.

استاندار زنجان به منطقه کوی فلسطین اشاره کرد و افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با داشتن سابقه عمرانی و اجتماعی برای انعقاد قرار داد واحد‌های مسکونی وارد کار شود و همچنین تعداد واحد‌ها از ۶۷ واحد بیشتر شود.

افشارچی ادامه داد: در انجام این کار مهم معاونت عمرانی استانداری زنجان هم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.