سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش واعظ آشتیانی به رد صلاحیتش در انتخابات فدراسیون فوتبال

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به رد صلاحیتش واکنش نشان داد.

کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بعد از بررسی سوابق و شکایت برخی از نامزدها در نهایت لیست نهایی را برای شرکت در انتخابات در روز ۸ شهریور ماه اعلام کرد.

امیر رضا واعظ آشتیانی یکی از نامزدهای فدراسیون فوتبال به خاطر نقص مدارک صلاحیتش از سوی کمیته بدوی تایید نشد و او در توییتی به این موضوع واکنش نشان داد. 

امیررضا واعظ آشتیانی، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعلام اسامی نهایی نامزد های انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد کمیته بدوی مورد تایید است. البته اکثر کمیته های فدراسیون فوتبال تعارض منافع دارند. امیدوارم تصمیمات به درستی گرفته شده باشد و انتخابات به خوبی برگزار شود و شرایط فوتبال درست شود.

او درباره اینکه قصد شکایت از نحوه احراز صلاحیت نامزدها دارد، اظهار کرد: نه، اصلا و ابدا به فیفا شکایت نمی کنم چون این مسائل داخلی است و باید در داخل کشور حل شود.

واعظ آشتیانی درباره اینکه چه کسی شانس زیادی برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد، گفت: من از این به بعد درباره انتخابات و تغییرات فدراسیون فوتبال صحبتی نخواهم کرد و درباره اینکه چه کسی انتخاب می شود حرفی نمی زنم.

او درباره تایید صلاحیت مهدی تاج گفت: درباره این موضوع در روزهای آینده به صورت مفصل صحبت می کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شهروند
۱۰:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
باید مثل تاج میلیارد ها تومن خسارت میزدی تا تایید میشدید در ضمن ایشون برنامه اصلیش حضور بانوان در ورزشکاه است برا همین تایید شدن