سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری نهبندان

تعامل مدیران با رسانه‌ها ارزیابی می‌شود

یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی تعامل آن اداره با رسانه‌ها و خبرنگاران است.

سرپرست فرمانداری نهبندان در جلسه تقدیر از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه‌ای شهرستان، از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی شهرستان خبر داد و گفت: شاخص‌هایی برای ارزیابی دستگاه‌های دولتی تعیین شده که یکی از این شاخص‌ها تعامل با رسانه‌ها است و دستگاه‌هایی که نمره پایینی در این ارزیابی داشته باشند در شورای اداری معرفی خواهند شد.

 ایروانی افزود: نقد سازنده همیشه باعث پیشرفت است و تا زمانی که نقدی نباشد رشد انجام نمی‌شود.

او ادامه داد: مسئولان و خبرنگاران شهرستان اتاق فکری تشکیل دهند و برای مسایل شهرستان سناریونویسی کنند که یکی از این سناریو‌ها پاسداشت روز نهبندان است و باید به آن بیشتر پرداخته شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها سلاحی در دست دارند که مدیران از آن بی بهره اند و از این رو سلطه گران دنیا به خوبی به قدرت رسانه پی برده و از آن در جهت منافع خود استفاده می‌کنند.

 ایروانی خبرنگاران را دیدبان‌های جامعه دانست و گفت: خبرنگاران می‌توانند عرصه تحولات اجتماع را پیش بینی کرده و از این طریق به مدیران می‌توانند گرا بدهند.

او با بیان این که خبرنگار یک جایگاه کلیدی دارد و باید به راهبرد‌ها و استراتژی‌ها توجه کند، گفت: خبرنگاران و مدیران باید یک برنامه راهبردی با برشی از سند توسعه شهرستان برای خود ترسیم کنند و باید کاری کرد که واژه محرومیت از چهره شهرستان برچیده شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان نیز در این جلسه به بیان مسایل و مشکلات پیش روی رسانه‌های کاغذی در شهرستان پرداخت و گفت: قانون مطبوعات تغییری نداشته و هنوز همان قوانین قدیمی در مورد نشریات کاغذی اعمال می‌شود و از سویی نشریات استانی همکاری خوبی با شهرستان ندارند.

هاشمی به رشد قارچ گونه شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی اخبار کذب در شبکه‌های اجتماعی از سوی افراد غیر متخصص منتشر می‌شود که بازخورد نامناسبی در جامعه دارد که متاسفانه در قانون سازوکاری برای ساماندهی و کنترل این شبکه‌ها در شهرستان‌ها وجود ندارد.

 در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نهبندان تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.