سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش جهادگران فُطرس برای جبران ضعف یادگیری دانش آموزان

مسئول گروه جهادی فُطرس گفت: گروه جهادی فطرس با مشارکت ۱۶۰ مربی، بنیه علمی دانش آموزان شهرستان بویراحمد را تقویت کردند.

محمد نصیر زاده در گردهمایی مدرسان جهادی گفت: در دوران کرونا سطح یادگیری برخی دانش آموزان ضعیف شده بود و برای جبران و تثبیت یادگیری جهاد علمی آغاز به کار کرد.

او می گوید: مدرسان جهادی این گروه برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان ابتدایی فعالیت خود را از ابتدای اردیبهشت آغاز کردند.

به گفته مسئول گروه جهادی فُطرس، بیش از ۱۶۰ معلم، دانشجو و دانشجو معلم در ۳۲ مدرسه و ۱۵۴ کلاس درس کار آموزش دانش آموزان ابتدایی شهرستان بویراحمد را بر عهده دارند.

نصیر زاده می گوید: این گروه جهادی علاوه بر فعالیت علمی و فرهنگی در زمینه‌های عمرانی از جمله ساخت یا مشارکت در ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای نیازمندان، توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی و اقلام بهداشتی با همکاری سپاه فتح استان و نهاد‌های حمایتی همکاری می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در این گردهمایی گفت: نظام اسلامی برای ساختن جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار جهادی است.

حسنعلی عزت خواه می گوید: انسان برای ورود به هر کاری توفیق می‌خواهد که توفیق حضور در کار‌های خیر و جهادی توفیقی بزرگ و همتی بلند می‌طلبد.

او با اشاره به اینکه واژه جهاد علمی برای مقابله با جهل و ناآگاهی است گفت: نفس کار مدرسان جهادی در مدارس برای ارتقای بنیه علمی و تحصیلی دانش آموزان کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گفته مدیرکل آموزش وپرورش استان ، کار جهادی در جامعه موجب امیدآفرینی می شود و باید در زمینه ترویج آن تلاش مضاعف کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.