سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل خبر داد

احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی تا ۴ سال آینده در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تا چهار سال آینده ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث می‌شود.

سیدحامد عاملی گفت: اهمیت اجرای طرح جهش تولید مسکن با انجام اقدامات و تمهیدات به عمل آمده با هدف کاهش هزینه تمام شده برای مردم استان است که به همین منظور باید دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار اردبیل می گوید: احصای هزینه‌های مورد نیاز برای اجرای انشعابات خدماتی با هدف تحقق اجرای این طرح برای تامین هزینه‌های باقی مانده متقاضیان اولویت اساسی است و در این زمینه به دنبال تسریع در اجرای این طرح و واگذاری آن با هدف کاهش هزینه‌های مردمی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

به گفته او، تسریع در اجرای این طرح به منظور کاهش هزینه‌های مردم و ارائه تخفیف‌های لازم برای صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های مختلف است که در این زمینه تمهیدات لازم برای استفاده بهینه از فرصت فصل کاری در احداث واحدهای مسکن نیز باید لحاظ شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

عاملی گفت: تعاملات لازم برای پرداخت تسهیلات در این زمینه نیز جزو اولویت‌های اساسی است و به همین منظور با توجه به این که سالانه احداث 15 هزار احد مسکن در استان اردبیل در نظر گرفته شده انتظار می‌رود این میزان تا چهار سال آینده به 60 هزار واحد مسکن برسد.

او می گوید: دستگاه‌های متولی همچنین باید نسبت به پیش‌بینی فضا، خیابان و فضای سبز و دسترسی سریع به زیرساخت‌ها نیز اهتمام جدی داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات مردم در این زمینه گام‌های هدفمند بردارند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.