سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۴۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

دکتر محمد پهلوانرییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز هم اکنون ۳۸۳ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۹۴ بیمار بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان قرار دارند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که سهم بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۹۷ بیمار جدید است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶۶۲ بیمار سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

پهلوان با تاکید بر این که در شرایط کنونی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا بهترین راهکار کنترل همه گیری کروناست، از عموم مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.