سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توسعه ۴۱۰ هکتاری باغات در اراضی شیبدار روستای الموت غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از طرح توسعه ۴۱۰ هکتاری باغات در اراضی شیبدار روستای الموت غربی خبر داد.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح توسعه ۴۱۰ هکتاری باغات در اراضی شیبدار در روستای چرشدره در الموت غربی از توابع شهرستان قزوین در حال انجام است.

افلاطونی افزود:در این طرح با واگذاری اراضی ملی به تعاونی چرشدره با ۱۲۰ عضو روستایی و همچنین استفاده از آبیاری قطره‌ای سه طرح کشت زیتون، انگور و انار در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: این طرح از سال ۹۴ با واگذاری اراضی آغاز شده و از سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض دولتی و همچنین چهار میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸  شروع به کار کرده که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افلاطونی گفت: در این طرح ۱۵۰ هکتار زیتون، ۶۰ هکتار انار و حدود ۲۰۰ هکتار انگور کشت می‌شود که قرار است برای ۴۰۰ نفر اشتغالزایی کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آب مورد نیاز این طرح با پمپاژ از کف رودخانه شاهرود تا ارتفاع ۷۵ متری و احداث سه استخر ذخیره آب تامین می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
بایدبا این باند مافیایی الموت مقابله کند
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
وقتی خیلی از مدیریت های این استان دست مافیای الموتی باشد همین طور می شود که تمام بودجه را صرف الموت می کنند بقیه استان دیگر هیچ با اینکه درصد کمی از مردم استان الموتی هستند