سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۱ پایگاه مشاوره تحصیلی کنکور در قزوین

۱۱ پایگاه مشاوره انتخاب رشته به منظور راهنمایی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان قزوین فعال است.

ناصر حقایق پور، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۱ پایگاه مشاوره تحصیلی کنکور  با هدف کمک به داوطلبان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۲۱۳ مشاوره در مدارس استان حضور دارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰ نفر از مشاوران متخصص و مجرب در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور استان حضور دارند که مقدمه و زمینه انتخاب رشته مناسب برای ورود هرچه بهتر دانش‌آموزان به دانشگاه را فراهم می‌کنند.

حقایق پور با اشاره به کیفیت خدماتی که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود، تصریح کرد: داوطلبان از رفتن به مراکز انتخاب رشته غیرتخصصی و پرداخت هزینه‌های بالا پرهیز کنند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: کار انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم‌افزار‌های معتبر و به صورت حضوری انجام می‌شود، همچنین در این پایگاه‌ها علاوه بر کار انتخاب رشته، مشاوره نیز به کنکوری‌ها داده می‌شود.

حقایق پور خاطر نشان کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش انتخاب رشته تا ۲۲ مرداد ادامه دارد؛ البته همانند سال‌های گذشته احتمال تمدید این مهلت هم است و تا پایان این زمان پاسخگوی داوطلبان هستیم.

وی افزود: امسال طبق مصوبه جدید تمام داوطلبانی که در رشته‌های روزانه مجاز شوند محرومیتی برای سال‌های دیگر وجود نخواهند داشت پس انتظار بر این است که حتما انتخاب رشته کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.