سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم قم در جمع عزاداران حسینی:

نهضت عاشورای امام حسین (ع) مشعل هدایت است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت عاشورای امام حسین (ع) مشعل هدایت و کربلا حیاتی است که باید در رگ‌های تاریخ جاری باشد.

حجت الاسلام ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران حسینی در امامزاده محمد جمال الدین قم گفت: شهادت طلبی و فرهنگ شهادت، حقیقت هویت تشیع و حادثه کربلا قانون، طراز، معیار والگویی برای تمام آزادگان جهان است.

او با اشاره به اهمیت بصیرت در جامعه اسلامی افزود: اگر روزی مردم امام حسین را فروخته اند؛ بدانیم به چه فروختند ودشمن از چه ابزار‌ها و شیوه‌هایی استفاده کرد تا جلوی درک و بصیرت مردم وتشخیص حق و باطل را از آنان بگیرد.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات و عملیات روانی گسترده دشمنان در فضای مجازی گفت: دشمن امروز با استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی و عملیات روانی در فضای مجازی سعی دارد باطل را حق جلوه دهد و در کشورمان باید نحوه حاکمیت در فضای مجازی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان روشن شود.

ذوالنوری نهضت عاشورای امام حسین (ع) را مشعل هدایت عنوان کرد و افزود:کربلا حیاتی است که باید در رگ‌های تاریخ جاری باشد تا آزادگی، جوانمردی و انسانیت از بین نرود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت : امام حسین با قیام خود شاخص‌ها و معیار‌های یک حاکم طراز اسلامی را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام ذوالنوری ادامه داد:در دوره‌ای که کشورمان تحت تحریم‌های شدید دشمن قرار دارد اگرکسی مشکل معیشتی، اقتصادی دارد همه این‌ها قبول است و باید امروز مراقب تبلیغات و عملیات روانی عده‌ای در خارج از کشور باشیم که دایه مهربان‌تر از مادر شده اند و حمایت از مردم و دلسوزی برای آنان را تبلیغ می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.