سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرساخت‌های برق برای تردد زائران حسینی از مرز ریمدان تکمیل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، گفت: احداث و اصلاح زیر ساخت‌های شبکه برق مرز ریمدان جهت تردد زائران حسینی انجام شده است.

خلیل عوض زاده، اظهارداشت: اصلاح ۵۰ کیلومتر خط فشارمتوسط تغذیه کننده مرز ریمدان، اصلاح ۵۰ پایه فرسوده خط مذکور از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تاکنون، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور و در دست اقدام بودن نصب یک دستگاه ترانسفورماتور دیگر، نصب سه اصله پایه فشار متوسط و ضعیف و احداث ۱۲۰ متر شبکه و در دست اجرا بودن ۱۸۰ متر شبکه دیگر از جمله اقدامات انجام شده و در دست انجام در این منطقه مرزی است.

وی بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۴۸ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایداری شبکه برق از اصلی‌ترین اهداف اجرای پروژه‌های اربعین حسینی (ع) در این استان است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق این منطقه، آمادگی کامل جهت عرضه خدمات برق به زائران را دارد و در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز، نیروهای خدمات‌رسان این شرکت پای کار هستند.

وی توجه به نکات ایمنی و همچنین مدیریت مصرف برق توسط مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی در ایام محرم را امری مهم و ضروری دانست و بیان کرد: استفاده از روش‌های غیرفنی و غیرقانونی در تامین برق، موجب بروز خطرات جانی و خسارت‌های مالی برای افراد خواهد شد.

عوض‌زاده، ادامه داد: کارکنان این شرکت آمادگی کامل جهت تامین برق مطمئن این مجالس و راهنمایی استفاده ایمن از تجهیزات شبکه برق را دارند.

وی، خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در صورت بروز هرگونه خسارت و حادثه شبکه برق مراتب را سریعا به شماره ۱۲۱ مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق یا سامانه برق من اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.