سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷۸۶۷ فقره سرقت طی چهار ماه سپری شده از سال/دستگیری عاملان تیراندازی محله ۲۲ بهمن

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس ۷۸۶۷ فقره سرقت طی چهار ماه سپری شده از سال در استان کشف شده که معادل ۶۲ درصد سرقت‌ها است.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سرقت‌های کشف شده دو هزار و ۱۴ مورد در حوزه سرقت‌های مهم نظیر منزل، مغازه، وسایل نقلیه، قاپ زنی، اماکن و احشام بوده است.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۱۵۳ فقره سرقت کشف شده دیگر در حوزه سرقت‌های خرد و جزیی شامل قطعات و محتویات خودرو، جیب بری، کش روزنی و ... بوده است.

جاویدان یادآوری کرد: در ۴ ماهه امسال ۶۴۴ فقره سرقت خودرو، ۵۳۳ فقره سرقت منزل، ۱۸۴ فقره سرقت مغازه، ۱۲۳ فقره سرقت موتورسیکلت و ۹۰ فقره سرقت احشام کشف شده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: از مجموع کل سرقت‌های رخ داده در استان طی ۴ ماه سپری شده از سال ۶۶ درصد آن‌ها در حوزه سرقت‌های خرد و ۳۴ درصد در حوزه سرقت‌های مهم بوده است.

وی بیشترین فراوانی سرقت‌ها را مربوط به شهر کرمانشاه با ۸۲ درصد عنوان کرد و گفت: اسلام آبادغرب با پنج درصد و کنگاور و صحنه نیز هر کدام با سه درصد در رده‌های بعدی قرار داشته اند.

جاویدان یادآور شد: بیشترین فراوانی کشف سرقت‌ها نیز مربوط به کرمانشاه با ۷۵ درصد و سپس اسلام آبادغرب با هفت درصد بوده است .

 عاملان تیراندازی محله ۲۲ بهمن دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در محله ۲۲ بهمن کرمانشاه و با اشراف بالای اطلاعاتی ماموران انتظامی خبر داد.

حسن حیدری اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در محله ۲۲ بهمن کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ عامل تیراندازی در محله صابونی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم ان‌ها را دستگیر کردند.

حیدری از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور اخکام لازم خبر داد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۴۰۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان‌های استان به سر می‌برند و بیش از ۵ ماه است که کلیه مرخصی‌های آن‌ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخورد‌های قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می‌رسند.

دستگیری ۲۶ سارق در کرمانشاه

ماموران انتظامی استان در ۲۴ ساعت گذشته (جمعه - ۱۴ مرداد) موفق به شناسایی و دستگیری ۲۶ سارق شدند.

این ۲۶ سارق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی و دالاهو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ فقره سرقت نیز کشف شد که بیشترین آن‌ها مربوط به کشف اماکن خصوصی با ۱۲ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۹ فقره بوده است.

در این مدت و با تلاش ماموران پلیس یک فقره سرقت منزل در کرمانشاه و ۶ دستگاه خودرو مسروقه نیز در روانسر، بیستون و کرمانشاه کشف شد.

۱۰  هزار نخ سیگار قاچاق در پاوه کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

حیدر حق جویان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور، موفق به کشف ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

حق جویان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.