سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سربالایی مصرف برق در استان مرکزی

برای چهارمین بار رکورد مصرف برس در استان مرکزی شکسته شد.

محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به سربالاشدن نمودار و رکوردشکنی مصرف برق در استان مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

باتوجه به افزایش دما و تداوم گرما در هفته گذشته میزان مصرف برق در استان مرکزی افزایش یافت بهطوری که در روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته اوج بار از هزار و ۲۶۰ مگاوات گذشت و این درحالی است که میزان مصرف برق در کشور نیز از ۶۷ هزار و ۵۰۰ مگاوات فراتر رفت.

باتوجه به افزایش دما و گرم‌تر شدن به دلیل شرجی بودن هوا در هفته پیش رو پیش بینی می‌شود میزان مصرف برق استان به هزار و ۳۵۰ مگاوات افزایش پیدا کند که از مشترکین می‌خواهیم تاپایان هفته همکاری لازم را در مدیریت مصرف به منظور پایداری شبکه داشته باشند.

ضمن قدردانی از مردم و هم استانی‌ها بابت همکاری از ابتدای پیک مصرف برق (۱۶ خرداد) تاکنون که کمک کردند تا پایداری شبکه حفظ شود، پیک بار تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و ان شالله که با رعایت میزان مصرف برق و کنترلی که وجود دارد تاپایان پیک بتوانیم پایداری شبکه را حفظ کنیم و خاموشی به مردم اعمال نشود.

با توجه به همکاری ۲۵۰ مگاواتی مشترکین صنعتی و کشاورزی با شرکت توزیع برق از ۷۷۷ هزار مشترک استان مرکزی بخش قابل توجهی از مشترکین بخش خانگی و تجاری هستند که می‌توانند با پیوستن به پویش کاهش ۱۰ درصدی مصرف خانگی و کاهش ۲۰ درصدی بخش تجاری کمک کنند تابتوانیم مصرف برق را کاهش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.