سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نقاط حادثه خیزجاده راور به دیهوک ضرورت دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار رفع نقاط حادثه خیز جاده راور به دیهوک شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: شهرستان راور یکی از موقعیت‌های جغرافیایی حساس و خاص استان کرمان را دارد و در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال است و عمده کامیون‌های مسیر بندرعباس به سمت کشور‌های آسیای میانه از این مسیر حرکت می‌کنند و علاه بر آن زائران امام رضا (ع) نیز عمدتا از این مسیر عبور می‌کنند واز این نظر زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم نیست.

او با اشاره به این مطلب که جاده‌های مواصلاتی بین راور و کرمان و راور و دیهوک از استاندارد‌های مناسب برخوردار نیست و نقاط حادثه خیز فراوانی دارد، افزود: رفع این مشکل چندین سال است که در دستور کار قرار دارد و توجه خاص مسئولان برای تامین اعتبار دو بانده کردن این مسیر را می‌طلبد تا نقاط حادثه خیر برطرف شده و شاهد حوادث باشیم.

حمیدی تصریح کرد:  قطعاتی از این مسیر در خراسان جنوبی در حال مناقصه و کار است و در استان کرمان نیز باید موضوع پیگیری شده و ادامه یابد و این مشکل برای مردم شرق کشور و جنوبشرقی کشور که از این جاده تردد می‌کنند، برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان  با اشاره به بازرسی انجام شده از حوزه قضایی شهرستان راور، نشست با همکاران اداری و قضایی و بازدید از شعب و بررسی عملکرد شعب دادسرای این شهرستان گفت: حوزه قضایی راور بر اساس بررسی‌های انجام شده از نظر رسیدگی به پرونده‌ها عملکرد مطلوب و خوبی دارد و تقریبا اطاله دادرسی در این شهرستان به حداقل رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان راور افزود: در حوزه قضایی شهرستان راور به میزان پرونده‌های وارده، پرونده‌ها رسیدگی شده و رای مقتضی درآن‌ها صادر شده است.

او با اشاره به این مطلب که کمبود کادر اداری و قضایی از مشکلات این شهرستان به شمار می‌رود، گفت: در سطح استان کرمان بین ۴۰ تا ۴۲ درصد چارت سازمانی پر است که این میزان در شهرستان راور تقریبا ۳۸ درصد است که نیاز به تقویت کادر اداری این شهرستان ضروری است.

برچسب ها: اطاله دادرسی ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.