سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبخ ۱۰ هزار پرس غذای گرم/ سفره اطعام و احسان حسینی بین عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:بیش از۱۰هزار پرس غذای گرم باهمکاری وهم افزایی کمیته امداد و مرکزنیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع)طبخ وتوزیع شد.

صالحی گفت: همزمان با هفتمین روز ماه محرم در قالب طرح نذرواره اطعام و احسان حسینی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم با حضور عاشقان ومحبان اباعبداله الحسین (ع) با همکاری و هم افزایی کمیته امداد و مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) طبخ وتوزیع شد.

او ادامه داد: درکنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه مداحی، مرثیه خوانی پایگاه‌های جذب حامیان فرزندان عزیز ایتام ومحسنین این نهاد، مردم خیر ونیک اندیش زنجان با حضور در این پایگاه‌ها و با بهره گیری از آموزه‌های دینی و تاسی از امام حسین (ع) نسبت به حمایت از فرزندان ایتام ومحسنین در این روز معنوی اقدام کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه اجرای «پویش نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» از ابتدای ماه محرم آغاز شده وتا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: مردم نیک اندیش می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و درگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir وهمچنین پایگاه‌های این نهاد در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه حمایت مادی ومعنوی یک یا چند فرزند ایتام ومحسنین را تقبل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.