سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح محدودیت تردد همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح محدودیت تردد به مناسبت برگزاری اجتماع بزرگ عاشورائیان در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ محمد حیدری گفت: به مناسبت برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان طرح محدودیت تردد در روز شنبه مصادف با روز هشتم ماه محرم در شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۱۵۰۰ امروز ۱۵ مرداد حدفاصل تقاطع شهید مدرس تا سه راهی شورا در خیابان شهید اشرفی و معابر فرعی منتهی به آن تحت محدودیت و ممنوعیت ترافیکی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای امنیت ترافیکی عزاداران حسینی اجرا خواهد شد.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: از حرکت و توقف وسایل نقلیه در مسیر خیابان‌های شهید مدرس، آیت الله کاشانی و شهید اشرفی اصفهانی در محدوده برگزاری مراسم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: این محدودیت تا پایان مراسم ادامه دارد و توصیه میکنیم شهروندان گرامی با اطلاع از محدودیت ترافیکی اعلام شده، سفر‌های درون شهری خود را مدیریت کنند.

سرهنگ حیدری به عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم نیز توصیه نمود با توجه به کمبود و فقدان محل پارک در محدوده مذکور، از تردد با وسیله نقلیه شخصی خودداری نموده و با وسایل نقلیه عمومی به محل برگزاری مراسم عزیمت نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.